[歌詞翻譯] Rap Monster - 覺醒 (각성)


translated by sonotriste



在我墜落的瞬間 有誰會抓住我的手
走下舞台的瞬間 又有誰會在我身旁
Just tell me that i can survive
In this cold world, just feel my vibe
I know one day at a time
The sun gon' shine

I lost too many friends
You know that i did lost too many clans
Being a singer i lost too many bands
I couldn't help but spit and spit keepin repeatin too many damns
Gotta let my eyes watch too many ends
Outside was a whole battlefield so i bring out the chopper
每個夜晚 我總與心中的自我戰鬥
心臟跳動著 同事們在背後捅我一刀
說我來了公司以後 就成了個瘋子
Yeah fuck you I'm a idol, yeah yeah i'm an idol
曾幾何時厭惡至極 now I love to get that title
我與那些上遍電視節目 卻始終否認到底的人不同
如今我打從心底認可自己 我只是在做我自己
究竟是偶像還是藝人 其實從來不曾重要過
你們關注我的目光 只因我是我
迷戀那些稱號 被那些華麗的詞藻束縛
聽好了 在時間的淬鍊之下 稍微變得有些聰明的傢伙的RAP
不是這些爭論wordplay, it just a warplay the world plays
我們只是像玩具兵在打仗errday
Yehh 我踏實地走在節奏上 當我賭上生命
演唱這首歌的今天 是我的第二個birthday
My buddies the way you taught me, the confidence that you got me
was more than 'rarri, lambo mercy, maserati you got me?
現在就只要 come give me an XO. go bring your next soul
無止盡的冷笑 but Im 藍波 在地獄度過春夏秋冬
BOOM!

在我墜落的瞬間
有誰會抓住我的手
走下舞台的瞬間
又有誰會在我身旁
Just tell me that i can survive
In this cold world, just feel my vibe
I know one day at a time
The sun gon' shine

在我墜落的瞬間
有誰會抓住我的手
走下舞台的瞬間
又有誰會在我身旁
Just tell me that i can survive
In this cold world, just feel my vibe
I know one day at a time
The sun gon' shine

留言

這個網誌中的熱門文章

[歌詞翻譯] 臉紅的思春期 (볼빨간사춘기) - 給你宇宙 (우주를 줄게)